سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجـــرای بهترین ایزوگام و قیــرگــونی بی عیـب و نقـــص

ایزوگام

واقعیت این است که استفاده از عایق‌ رطوبتی نامناسب و با کیفیت پایین مشکلات عدیده ای را در ساختمان ها از جمله تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد. در انتخاب عایق و ایزوگام مطلوب و مناسب می بایست از شرکت های متخصص در این زمینه مشاوره گرفته و به بررسی دقیق و جزئی انتخاب پوشش مناسب برای محل مورد نظر بپردازید.
ایزوبام دلیجان با دارا بودن تجربه 20 ساله خود در حوزه پوشش ها و عایق های با کیفیت و ضمانت انجام کار آماده خدمت گذاری به شما می باشد.

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام با توجه به نوع آن متفاوت است. دسته بندی ایزوگام ها براساس ماده اصلی تشکیل دهنده، لایه های به کار رفته و روکش آنها صورت می پذیرد.

بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده به دو گروه پلیمری و دمیده، براساس لایه های به کار رفته به دو گروه تک لایه و دولایه و بر اساس روکش، به دو گروه با روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی تقسیم  بندی می شوند.

نصب ایزوگام

در نصب ایزوگام حتما می بایست موارد استاندارد رعایت شود تا از مشکلات بعدی و دوباره کاری جلوگیری شده باشد . ایزوبام دلیجان نصب ایزوگام در تهران را با رعایت اصول استاندارد و دقت در انجام اساسی آن عهده دار می باشد .

قیمت قیرگونی

آب مایه حیات و یکی از عناصر مورد نیاز در اجرای عملیات ساختمانی می باشد .

اما با این حال پس از اتمام کار باید به کلی از قسمت های مختلف ساختمان پاک سازی شود و نیز راه ورود به درون ساختمان را نداشته باشد چرا که همانطور که میدانید مشکلات بسیاری را بوجود می آورد .

بنابراین باید به خوبی و با روش صحیح عایق کاری شود . قیرگونی قدیمی‎ ترین روش عایق کاری به حساب می آید .

روشی از ایزولاسیون است که در آن از قیر و گونی برای عایق کاری استفاده می‎شود .

شرکت ایزوبام دلیجان یکی از شرکت هایی است که در این زمینه به انجام فعالیت تخصصی مشغول است .

جهت استعلام قیمت قیرگونی با ما تماس بگیرید .